http://hannechristine.thinkhost.com


Ny hjemmeside for Hanne

Jeg har i denne uge arbejdet med en ny hjemmeside for Hanne Christine Gottlieb. Det er hende, der er Latterpræsident for latterklubberne her i danmark. Ud over at hun tager ud og griner for penge, underviser nye latterinstruktører, har hun også en klub, hvor jeg selv kommer for at grine.

Ud over at tage ud for at grine og holde foredrag om, hvad latter er godt for. Hvad John Cleese også har beskæftiget sig med…


Benefits of Laughter Yoga with John Cleese

Ja, ud over alt det herlige grineri. Er Hanne også kunstner. Hun har en dejlig glad stil med masser af farver. Og det har jeg søgt at få med i designet af hendes hjemmeside. Hun er også begyndt at tage ud, kombinere lidt grin, lidt NLP og en masse kunst til noget nyt, noget der bringer mennesker sammen. Noget der kaldes team-building.

Ja, ud over alt det herlige grineri. Er Hanne også kunstner. Hun har en dejlig glad stil med masser af farver. Og det har jeg søgt at få med i designet af hendes hjemmeside. Hun er også begyndt at tage ud, kombinere lidt grin, lidt NLP og en masse kunst til noget nyt, noget der bringer mennesker sammen. Noget der kaldes team-building.

Lige nu handler det om hendes kunst, for hun skal udstille her på søndag den 31. august 2008. Hun deltager i Art Attention – Kunst i Sø sammen med sit kunstnernetværk. Om små tre dage.

blogImage3440954

Art Attention – Kunst i Sø

Derefter vil jeg arbejde på, at få gang i Hannes blog. Gerne med video og masser af billeder. Hun vil gerne have liv på siden, fordi sådan er hun og så er hun inspireret af…

ValsArtDiary.comBUY MY ART og andre sider er blevet til HanneChristine.dk (når domænet en gang bliver opdateret)


ValsArtDiary.com
– Falling down the stairs. Not Funny.😦

Det bliver alt sammen spændende. Samarbejdet med at lave Hannes hjemmeside er gået ud over al forventning. Så mon vi finder på noget andet sjov? Sikkert…

Jeg glæder mig :O)

Thomas