Hej Igen

Jeg fik lige en invitation fra ha ha hanne på mingler.dk, hvor hun skriver om latter og latterens gavnlige virkning på vores… helbred. Hun har før rodet rundt i munden på folk, nu griner hun med dem og uddanner andre i det at grine. Hun har også uddannet mig.

Hanne er dejlig fuld af glade påfund. Hun er præsident for latterklubberne og os latterflok. Det her påfund har hun nu fra andre og er selv blevet inviteret, som hun også har inviteret mig…

Det her intiativ kommer fra det store udland, hvor nogen mødes og deler gratis kram ud (Free-Hugs) for at sprede glæde og mindre afstand os mennesker imellem. Der er en meget velbesøgt youtube video og også en hjemmeside der fortæller meget mere…

I morgen den 22 december er det store kramme dag
Vi mødes kl. 15:00 på Nørreport
Husk Free Hugs / Gratis Kram skilt

Jeg tror det bliver rigtigt sjovt på den gode måde :o)

Husk at give dem du elsker et stort jule-nytårs-kram… for alt for tidligt kan det være alt alt for sent…

Hav en rigtig god jul og et fanstastisk nytår!


Thomas

Her er den invitation hun fik og som hun sendte videre til mig:

Kære Lattervenner.

Denne invitation kunne jeg bare ikke stå for, så må juleforberedelserne vente….

Vil I også med ud og kramme?

Vi ses på Nørreport den 22/12-06 kl. 15.00

freehugsvideo: www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4 freehugswebsite: www.free-hugs.com

Kærligst Hanne

Læs mere herunder



“Rigtig Glædelig Jul

Her er et rigtig godt initiativ som hedder “Free Hugs”, som jeg fik lyst til at sende videre til dig.

Jeg deltager selv i morgen kl 15 (se nedenstående)

Jeg er spændt på hvordan det går, men har meget lyst til et sådant godt tiltag,

til at gøre dagen lidt lysere her i denne tid.

klik på en af de to nedenstående og få dig en på “opleveren” Glæd dig til at se den lille video, som kommer når du klikker på den. God fornøjelse!

freehugsvideo: www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
freehugswebsite: www.free-hugs.com

Ha’ nu en Rigtig Dejlig Jul og et Bragende Godt Nytår”

Kære Alle

 

Vi er efterhånden blevet mega stresset og har svært ved at forstå hinanden, samtidig med at de fleste ikke engang kender deres egen nabo…

 

Free Hugs’s mål er at sprede kærlighed og glæde ved at række ud og kramme en fremmed. Meningen er at vi skal være lidt mere åbne og venlige mod hinanden og det er der vist brug for – især her op til jul!!

 

Det vil derfor betyde rigtig meget for mig hvis I tjekker siden www.free-hugs.com ud, og derefter sender denne besked videre til jeres kontakter. Vi skal have spredt noget kærlighed her i julen…:) Vil I hjælpe mig med det???

 

Vi mødes på Nørreport den 22/12-06 kl 15 og går derefter ned af strøget og deler skønne knus ud og spreder dejlig glæde…:)

 

Husk at medtage skilt…:)

 

freehugsvideo: www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

 

freehugswebsite: www.free-hugs.com

 

Mange kærlige tanker fra Gudinde Neela