theboss og ha ha hanne fra mingler.dk

theboss + ha ha hanne fra mingler.dk

 

Fnise-fnis, så er jeg der igen :o)

Som jeg før har fortalt, så fik jeg AF til at støtte, at jeg bliver Latterinstruktør. Imorgen sker det så. Jeg er fææærdig.

Latter er i det hele taget godt for en masse ting, ikke mindst humøret. Det er sååå svært at være trist og grine samtidigt. Det er også rigtigt svært at være uvenner og grine samtidigt.

Et smil og et grin virker afvæbnende. Det kan løse op i situationer, der er gået sådan lidt i konflikt-knude. Det hjælper ofte sådan lidt at se det fra den anden side, den sjovere side og finde en måde at grine af det.

Problemer har det med at blive såååå små, når vi først har set det komiske i dem. Efter et godt grin, kan det ofte vise sig at problem-knuden var en problem-sløjfe mere end en hårdknude. Den går nærmest op af sig selv, hvis der hives lidt i den.

Prøv at se det sjove i det, næste gang nogen har taget det sidste kaffe – igen. Når en anden har taget din p-plads – igen. Når kopimaskinen løber løbsk – igen. Kan du finde den sjove vinkel, har du igen og igen og igen en masse at grine af.

Foruden at det sikkert vil gøre din hverdag liiidt sjovere for dig selv, vil det sikkert også betyde meget for dine omgivelser. Har du et problem eller et ønske, er der større chance for at nogen vil hjælpe dig, hvis du møder dem med et smil der stråler som en sol end som en sur citron.

Hvad er du? En smilende sol eller en sur citron…

Thihihi
T-HO-mas

 

PS: Der er gået nogle uger nu siden jeg blev færdig som Latterinstruktør fra Latterinstituttet, for dette er en backup af min mingler.dk blog. Her er bloggen med billeder :o)